ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ на закупени стоки към „ПИК – 2018“ ООД
Моля, запознайте
се с текста по-надолу, преди да
попълните протокола за рекламация.
1. Всички
забележки, отнасящи се за продаваните от „ПИК - 2018“ ООД стоки, начина на обслужване и несъответствията между фактическото
състояние и фактурата, молим да съобщавате в писмена форма, в магазина на „ПИК – 2018“ ООД в гр.
Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под
Еконт Орел), или на email: shop@playgame.bg
2. Рекламациите
се приемат само в писмен вид, придружени с копие от документ за покупка и само
въз основа на коректно и изчерпателно попълнен и подписан ПРОТОКОЛ ЗА
РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ.
3. Повредените стоки - предмет
на рекламацията, се изпращат на следния адрес за сметка на клиента: гр.
Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под
Еконт Орел).
4. В 14 – дневен срок от
датата на получаване на протокола и стоките - предмет на рекламацията, „ПИК - 2018“ ООД се
ангажира да даде становище по рекламацията.
5. В случай, че рекламацията е призната, стоките – предмет на рекламация могат да бъдат заменени с нови съгласно гаранционните условия на съответната фирма-производител/доставчик, а ако това не е възможно, на клиента ще бъде издадено кредитно известие за дефектирали стоки.