ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ на закупени стоки към „ПИК – 2018“ ООД
Моля, запознайте се с текста по-надолу, преди да попълните протокола за рекламация.
1. Всички забележки, отнасящи се за продаваните от „ПИК - 2018“ ООД стоки, начина на обслужване и несъответствията между фактическото състояние и фактурата, молим да съобщавате в писмена форма, в магазина на „ПИК – 2018“ ООД в гр. Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под Еконт Орел), или на email: [email protected]
2. Рекламациите се приемат само в писмен вид, придружени с копие от документ за покупка и само въз основа на коректно и изчерпателно попълнен и подписан ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ.
3. Повредените стоки - предмет на рекламацията, се изпращат на следния адрес за сметка на клиента: гр. Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под Еконт Орел).
4. В 14 – дневен срок от датата на получаване на протокола и стоките - предмет на рекламацията, „ПИК - 2018“ ООД се ангажира да даде становище по рекламацията.
5. В случай, че рекламацията е призната, стоките – предмет на рекламация могат да бъдат заменени с нови съгласно гаранционните условия на съответната фирма-производител/доставчик, а ако това не е възможно, на клиента ще бъде издадено кредитно известие за дефектирали стоки.