ОБЩИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН www.playgame.bg

I. ПРЕДМЕТ

Чл. 1. (1) Тези общи условия са предназначени за регулиране на отношенията между „ПИК – 2018“ ООД, ЕИК 205147255, със седалище и адрес на управление: гр. Разград, п.к. 7200, ул. Никола Пенев № 44, вх. Г, ет. 3, ап. 7, наричано по-долу за краткост Доставчик“, и клиентите, наричани по-долу „Потребител/и“, на електронния магазин www.playgame.bg, който е собственост на „ПИК – 2018“ ООД, ЕИК 205147255.

(2)  Тези Общи условия уреждат всички бизнес отношения между Доставчика и Потребителя/ите. Всички други разпоредби се прилагат само след съответното писмено споразумение между Доставчика и Потребителя/ите и подписано надлежно от упълномощени представители.

ІІ. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА

Чл. 2. Информация съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите:

1. Наименование на Доставчика: „ПИК – 2018“ ООД

2. Адрес за кореспонденция и за отправяне на жалби от потребители: гр. Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под Еконт Орел); [email protected], 0877628842

3. Вписване в публични регистри: ЕИК 205147255

4. Надзорни органи:

- Комисия за защита на личните данни: гр. София, п.к. 1592, бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 2, тел.: (02) 91 53 519, факс: (02) 91 53 525, E-mail: [email protected], Уеб сайт: www.cpdp.bg

- Комисия за защита на потребителите: гр. София, п.к. 1000, ул. "Врабча" № 1, ет. 3, 4 и 5, тел.: (02) 933 05 65, факс: (02) 988 42 18, гореща линия: 0700 111 22, Уеб сайт: www.kzp.bg

5. Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG205147255.

III. ХАРАКТЕРИСТИКИ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

Чл. 3. Електронният магазин www.playgame.bg е онлайн магазин за продажба на стоки от сектори електроника, компютърна техника, игрови конзоли и софтуер за тях и други стоки, като е достъпен на адрес в Интернет www.playgame.bg, чрез който Потребителят има възможност да сключва договори за покупко-продажба и доставка на предлаганите стоки, включително, но не само:

1. Да извърша регистрация и създаване на профил за преглеждане на електронния магазин www.playgame.bg и използване на допълнителни услуги;

2. Да извършва електронни изявления във връзка със сключването или изпълнението на договори с електронния магазин www.playgame.bg чрез интерфейса на страницата, достъпна в Интернет;

3. Да сключва договори за покупко-продажба и доставка на стоките, предлагани от електронния магазин www.playgame.bg;

4. Да извършва всякакви плащания във връзка със сключените договори чрез електронния магазин www.playgame.bg, съгласно поддържаните начини за разплащане.

5. Да получава информация за нови стоки, предлагани от електронния магазин www.playgame.bg;

6. Да преглежда стоките, техните характеристики, цени и условия за доставка;

7. Да бъде уведомяван за правата, произтичащи от закона, чрез интерфейса на страницата на електронния магазин www.playgame.bg в Интернет;

8. Да упражнява право на отказ от договора, сключен от разстояние за стоките, предлагани от Доставчика, за които правото на отказ от договора е приложимо.

Чл. 4. Доставчикът доставя стоките и гарантира правата на Потребителя, предвидени в закона, в рамките на добросъвестността, възприетите в практиката, потребителското или търговското право критерии и условия.

Чл. 5. (1) Потребителят сключва договор за покупко-продажба на стоките, предлагани от електронния магазин www.playgame.bg, чрез интерфейса на Доставчика, достъпен на страницата му в Интернет.

(2) По силата на сключения с Потребителя договор за покупко-продажба на стоки Доставчикът се задължава да достави и да прехвърли собствеността на Потребителя на определените от него чрез интерфейса стоки.

(3) Ползвателят заплаща на Доставчика възнаграждение за доставените стоки съгласно условията, определени в сайта на електронния магазин www.playgame.bg и съгласно настоящите Общи условия. Възнаграждението е в размер на цената, обявена от Доставчика на адреса на електронния магазин www.playgame.bg в Интернет.

(4) Доставчикът доставя заявените от Потребителя стоки в сроковете и при условията, определени от Доставчика на страницата на електронния магазин www.playgame.bg в Интернет и съгласно настоящите Общи условия.

(5) Цената за доставката се определя отделно и изрично от цената на стоките.

Чл. 6. (1) Потребителят и Доставчикът се съгласяват, че всички изявления помежду им във връзка със сключването и изпълнението на договора за покупко-продажба могат да бъдат извършвани по електронен път и чрез електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и Закона за електронната търговия.

(2) Предполага се, че електронните изявления, извършени от Потребител на сайта на електронния магазин, са извършени от лицата, посочени в данните, предоставени от Потребителя при извършване на регистрация, ако Потребителят е въвел съответното име и парола за достъп.

IV. ИЗПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН

Чл. 7. (1) Потребителят може да използва електронния магазин www.playgame.bg за сключване на договори за покупко-продажба на стоки със или без регистрация.

(2) В процеса на регистрация по електронен път в сайта на Доставчика Потребителят следва да посочи следната минимална информация: име, фамилия, e-mail и парола. След успешна регистрация и съхраняване на данните в системата на playgame.bg, по всяко време може да се въвеждат или променят данни на Потребителя, като адрес за доставка, телефонен номер, получател на поръчката и други. При желание от страна на Потребителя могат да бъдат посочени и допълнителни данни. Доставчикът се задължава да спазва приетата Политика за защита на личните данни.

(3) С попълване на данните си и натискане на бутоните "Да, приемам" или "Регистрация", Потребителят декларира, че е запознат с тези Общи условия, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава безусловно да ги спазва.

(4) Доставчикът уведомява Потребителя за извършената регистрация чрез изпращане на информация на посочен от Потребителя електронен адрес. Потребителят потвърждава регистрацията чрез активиране на електронна препратка в писмото, изпратено от Доставчика, с което Потребителят е уведомен за регистрацията.

(5) При извършване на регистрацията Потребителят се задължава да предостави верни и актуални данни. Потребителят своевременно актуализира данните, посочени в регистрацията си, в случай на промяна.

(6) За да използва пълната функционалност на електронния магазин www.playgame.bg, Потребителят е необходимо да извърши регистрация в сайта на електронния магазин  www.playgame.bg. Доставчикът не носи отговорност, в случай че поради липса на извършена регистрация Потребителят не е могъл да използва пълната функционалност на електронния магазин www.playgame.bg, включително и по отношение на упражняване на права по договора, възможност за претендиране на по-ниска цена и други сходни функции.

(7) Регистрираните потребители доброволно предоставят всички свои данни в процеса на регистрация, като имат право на достъп, промяна или изтриване на данните им, а така също имат право да изискат да бъде закрит техния потребителски профил.

(8) Доставчикът си запазва правото да изпраща на регистрираните потребители електронен бюлетин на посочения при регистрация e-mail адрес. Регистрираните потребители имат право да откажат получаване на същия чрез кликване на линк, който се намира в получения бюлетин.

Чл. 8. Настоящите Общи условия могат да бъдат приети от Потребителя и без извършването на регистрация в електронния магазин www.playgame.bg чрез изрично волеизявление, извършено на сайта на електронния магазин www.playgame.bg.

V. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР ЗА ПОКУПКО-ПРОДАЖБА ЧРЕЗ ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН

Чл. 9. (1) Потребителят използва интерфейса на страницата на Доставчика, за да сключва договори за покупко-продажба на предлаганите от Доставчика стоки в електронния магазин www.playgame.bg.

(2) Българският език е официалният език на договора, език на поръчката и работния език.

(3) Договорът между Доставчика и Потребителя представлява настоящите Общи условия, достъпни на сайта на електронния магазин www.playgame.bg.

(4) Страна по договора с Доставчика е Потребителят съгласно данните, предоставени при регистрацията и/или съдържащи се в личен профил на Потребителя при Доставчика, който се създава въз основа на данните за доставка, които Потребителят въвежда в платформата на електронния магазин www.playgame.bg за всяка отделна доставка на стоки в случаите без регистрация в електронния магазин www.playgame.bg.

(5) Поръчването на стоки, направено от Потребителя в електронния магазин www.playgame.bg чрез интернет, се счита за обвързващо и основание за сключване на договор за покупко-продажба.

(6) Получаването на клиентско запитване се потвърждава веднага с изпращане на автоматизирано електронно съобщение, което потвърждава вида на поръчаните стоки, цената, условията на доставка и начина на плащане, което съобщение не се тълкува като приемане на поръчката.

(7) Като следваща стъпка, запитването на Потребителя се разглежда от Доставчика и чрез съобщение по електронната поща се приема (Приемане на поръчката). Договорът за продажба се счита за сключен само след приемането на поръчката.

(8) Изявлението за сключване на договора и потвърждението за неговото получаване се смятат за получени, когато техните адресати имат възможност за достъп до тях.

(9) Доставчикът доставя стоките на посочения от Потребителя адрес и не носи отговорност в случай, че посочените от Потребителя данни са неверни или заблуждаващи.

(10) Офертите, направени от Доставчика чрез интернет, са предмет на потвърждаване във всяко едно отношение и представляват необвързващи оферти, предлагани на Потребителя/ите по отношение на показаните от Доставчика стоки в електронния магазин www.playgame.bg. Всички илюстрации, показани в интернет, представляват примери на съответния раздел и са необвързващи.

(11) В обобщение, Потребителят сключва договора за покупко-продажба с Доставчика при спазването на следната техническа процедура:

1. Извършване на регистрация в електронния магазин www.playgame.bg и предоставяне на необходимите данни, ако Потребителят няма до този момент регистрация в електронния магазин www.playgame.bg, или чрез заявяване на стоки, без да се извършва регистрация;

2. Влизане в системата за извършване на поръчки на електронния магазин www.playgame.bg чрез идентифициране с име и парола и/или друг начин за идентификация;

3. Избиране на една или повече от предлаганите стоки на електронния магазин www.playgame.bg и добавянето им към списък със стоки за покупка;

4. Предоставяне на данни за извършване на доставката;

5. Избор на способ и момент за плащане на цената.

6. Приемане на поръчката.

(12) Начинът на плащане, доставка и изпълнение на договора се определя в настоящите Общи условия, както и в информацията, предоставена на Потребителя в интернет сайта на Доставчика.

Чл. 10. Основните характеристики на стоките, предлагани от Доставчика, са определени в профила на всяка стока на сайта на електронния магазин www.playgame.bg.

VI. ОСОБЕНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА. ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ

Чл. 11. Правилата на настоящия раздел VI от тези Общи условия се прилагат спрямо лицата, за които според данните, посочени за сключване на договора за покупко-продажба или при регистрацията в електронния магазин www.playgame.bg, може да се направи извод, че са потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите, Закона за електронната търговия и/или на Директива 2011/83/EC на Европейския парламент и на Съвета от 25 октомври 2011 година.

Чл. 12. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор в срок 14 дни, считано от датата на приемане на стоката, чрез СТАНДАРТЕН ФОРМУЛЯР ЗА УПРАЖНЯВАНЕ ПРАВО НА ОТКАЗ, достъпен на сайта на Доставчика. Информация за упражняване на правото на отказ е достъпна на сайта на Доставчика. Потребителите могат да използват и друго недвусмислено изявление, което може да бъде записано на траен носител.

(2) Правото на отказ по ал. 1 не се прилага в следните случаи:

1. за доставка на стоки, изработени по поръчка на Потребителя или съобразно неговите индивидуални изисквания;

2. за доставка на стоки, които поради своето естество могат да влошат качеството си или имат кратък срок на годност;

3. за доставка на запечатани стоки, които са разпечатани след доставката им и не могат да бъдат върнати поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето;

4. за доставка на стоки, които след като са били доставени и поради естеството им са се смесили с други стоки, от които не могат да бъдат отделени;

5. за доставка на запечатан компютърен софтуер, който е разпечатан след доставката;

(3) В случай, че Потребителят се откаже от сключения договор по смисъла на ал. 1 по-горе, Потребителят трябва да има предвид, че стоката може да се върне само ако не е използвана. За да бъде върната, стоката трябва да бъде пратена в напълно запазен търговски вид: цялостната опаковка и всички придружаващи компоненти и аксесоари, документи, етикети, стикери трябва да са непокътнати и по техните места. Липсващи елементи могат да доведат до отказ за връщане на заплатената сума. Разходите по връщането на стоката са изцяло за сметка на Потребителя.

(4) Когато Доставчикът не e изпълнил задълженията си за предоставяне на информация, определени в Закона за защита на потребителите, Потребителят има право да се откаже от сключения договор в срок до една година и 14 дни, считано от датата на получаване на стоката.

(5) В случаите, когато Потребителят е упражнил правото си на отказ от договора, сключен чрез електронния магазин www.playgame.bg, Доставчикът възстановява всички суми, получени от Потребителя, включително разходите за доставка (с изключение на допълнителни разходи, свързани с избран от Потребителя начин на доставка, различен от най-евтиния стандартен начин на доставка, предлаган от Доставчика), без неоправдано забавяне и във всички случаи не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която Доставчикът е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Доставчикът възстановява получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция, освен ако Потребителят е изразил изричното си съгласие за използване на друго платежно средство и при условие, че това не е свързано с разходи за Потребителя.

(6) При упражняване на правото на отказ, разходите за връщане на доставените стоки са за сметка на Потребителя и от сумата, която Потребителят е платил по договора, се удържат разходите за връщане на стоките. Доставчикът няма задължение да възстанови допълнителните разходи за доставка на стоките, когато Потребителят изрично е избрал начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Доставчика.

(7) Потребителят се задължава да съхранява получените от Доставчика стоки и да осигури запазването на тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.

(8) Когато Доставчикът не е предложил да прибере стоките сам, той може да задържи плащането на сумите на Потребителя, докато не получи стоките или докато Потребителят не представи доказателство, че е изпратил стоките обратно, в зависимост от това, кое от двете се е случило по-рано.

(9) Потребителят се съгласява, че цялата изискуема от Закона за защита на потребителите информация може да бъде предоставяна чрез интерфейса на платформата на електронния магазин www.playgame.bg или електронна поща.

VII. НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ. СРОК НА ДОСТАВКА

Чл. 13. (1) Цените на стоките с включени всички данъци се определят от Доставчика в профила на всяка стока в сайта на електронния магазин.

(2) Всички цени са нетни цени в лева.

(3) Доставчикът може да посочи условията за доставка на отделните стоки в сайта си. В случай, че такива не са изрично посочени, прилага се посоченото в настоящите Общи условия.

(4) Предвид, че данните на интернет сайта на Доставчика непрекъснато се актуализират, посочените цени на стоките може да варират. Приложимите цени са цените, валидни към момента на приемане на поръчката от Доставчика.

(5) Информацията, предоставяна на Потребителя по този член, е актуална към момента на визуализацията й на сайта на Доставчика преди сключването на договора за покупко-продажба.

(6) Плащането на продуктите може да се извърши по следните начини:

1. чрез наложен платеж – при получаване на стоката Потребителят заплаща цялата дължима сума на куриера;

2. плащане по банков път – Потребителят извършва банков превод авансово и/или окончателно по банкова сметка на „ПИК – 2018“ ООД, ЕИК 205147255, посочена в сайта на електронния магазин www.playgame.bg;

3. Плащане при условия на лизинг (на изплащане) – сключва се договор с “Уникредит кънсюмър файненсинг“ АД, клон България, в който се уговарят детайлите на плащането;

4. Плащане с PayPal

(7) Доставчикът посочва преди сключването на договора общата стойност на поръчката за всички съдържащи се в нея стоки.

(8) Стойността на пощенските и транспортните разходи, невключени в цената на стоките, се определят от Доставчика и се предоставя като информация на Потребителя при избиране на стоките за сключване на договора за покупко-продажба.

(9) Ако Потребителят забави плащане, Доставчикът има право да изиска лихва за забава в размер на законната лихва за забава.

(10) Доставчикът има право по своя преценка да предоставя търговски отстъпки за стоки, предварително посочени в рамките на кампания при условия, упоменати на интернет сайта на електронния магазин www.playgame.bg.

Чл. 14. (1) Доставчикът доставя и предава стоките на Потребителя в определения при сключването на договора срок. Ако такъв срок изрично не е посочен и/или уговорен, важат следните условия за доставка:

1. За стоки, поръчани до 14.00 часа българско време – 72 часа, считано от деня, следващ деня, в който е потвърдена поръчката;

2. За стоки поръчани след 14.00 часа българско време – 96 часа, считано от деня, следващ деня, в който е потвърдена поръчката;

3. За техника, налична при доставчик/парньор на Доставчика – срокът за доставка е до 10 работни дни, считано от деня, следващ деня, в който е потвърдена поръчката.

(2) Във всички случаи, посочените по-горе срокове се прилагат, доколкото не противоречат на сроковете за доставка, прилагани от куриера, ако такъв се използва за извършване на доставката. Доставчикът си запазва правото едностранно, без да е необходимо да информира купувача, да удължава всички горепосочени срокове за доставка с до 14 дни в случай на необходимост.

(3) Срокът на доставка на стоките и началният момент, от който тече, се определя за всяка стока поотделно най – късно с потвърждението на Доставчика при сключване на договора с Потребителя.

(4) Наличните стоки се доставят веднага. Доставчикът има право да прави и да фактурира частични или пълни доставки, освен ако не е договорено поръчката да е с една-единствена доставка. Ако някоя стока е временно неналична, Потребителят се уведомява по електронна поща за очакваната дата на доставка, при условие, че Потребителят е посочил актуален адрес на доставка.

(5) Посочената дата на доставка е необвързваща. Ако е невъзможно спазването на договорения срок за доставка поради форсмажорни причини или други обстоятелства, независещи от Доставчика, крайният срок на доставка се удължава в рамките на разумен гратисен период, считан от датата на преодоляването на съответните обстоятелства. При всяко такова събитие Доставчикът своевременно уведомява Потребителя. Ако съответните обстоятелства продължават да са непреодолими повече от един месец след изтичане на договорения краен срок за доставка и/или ако доставката става окончателно невъзможна, всяка от страните има право да анулира договора. Всякакви по-нататъшни претенции от неспазването на договорения срок за доставка, които не са в резултат на неизправност от страна на Доставчика, се изключват.

(6) Доставчикът не носи отговорност за забавяне на доставка, причинено от неговите доставчици и партньори.

(7) В случай на забавяне на доставката по вина на Доставчика, Потребителят има право да предостави в писмена форма разумен гратисен период не по-малък от 10 работни дни. Ако гратисният период изтече без доставка на стоката, Потребителят има право да анулира договора. Ако Потребителят предостави надлежно доказателство за претърпени вреди, причинени от забавянето след изтичане на гратисния период, той има право на обезщетение под формата на еднократна компенсация, равняваща се на 0.2 % от стойността на забавените стоки, за всяка пълна седмица от времето на забавяне, но не повече от общо 2 % от стойността им. Всякакви претенции на Потребителя за забавяне на доставка или анулиране на договора извън рамките на посочената еднократна сума на компенсация, са изключени.

(8) Ако Доставчикът не може да изпълни договора поради това, че не може да достави поръчаните стоки поради независещи от него причини, той е длъжен да уведоми за това Потребителя и да възстанови авансово платените от него суми, ако има такива, без да дължи обезщетение за неизпълнение.

(9) За избягване на съмнение, във всеки случай на отказ за изпълнение на поръчка от страна на Доставчика, същият дължи връщане на Потребителя на всички получени суми без ненужно забавяне и без да е необходимо изрично искане за това от Потребителя.

Чл. 15. (1) Видът и маршрутът на всяка конкретна доставка на стоки се определя от Доставчика.

(2) Мястото на изпълнение е мястото на изпращане на поръчаните стоки, избрано от Доставчика. Доставки се извършват само на географската територия на Република България. Във всички случаи предаването на доставката се извършва срещу подписването на документ от страна на Потребителя.

(3) Независимо от вида на доставката, рисковете по транспортирането преминават към Потребителя в момента на изпращане на стоките от Доставчика.

(4) За разходи за опаковки Доставчикът начислява допълнителна сума.

Чл. 16. (1) Доставчикът организира транспортна застраховка само при изрично искане от страна на Потребителя, направените разходи за която подлежат на възстановяване от Потребителя на Доставчика най-късно в момента на получаването на стоките от Потребителя. Ако по желание на Потребителя или по причини, дължащи се на него, доставката е направена след готовността за изпращане на стоките от Доставчика, рисковете преминават към Потребителя, след като той е уведомен в писмен вид за готовността за изпращането, дори стоките да са все още на склад.

(2) За избягване на съмнение, Доставкикът не носи отговорност:

1. за пропуски в информацията за дадени стоки, свързани с актуалност на наличностите, спецификации или непълна информация, предоставена от производителя/вносителя;

2. за промени в съдържанието на сайта, които са породени от вируси, хакерски атаки и др.под.;

3. при временно изчерпване на наличностите на дадени стоки при Доставчика (Доставчикът не е задължен да поддържа постоянно на склад всички продукти, които се предлагат на сайта) – при такива обстоятелства представител на Доставчика се свързва с Потребителя във възможно най-кратки срокове, за да го информира за възможностите за доставка.

4. неточности в данните за стоки в информация, получена от производителя/вносителя;

5. при всякакво забавяне и/или неизпълнение на задълженията по причина, извън контрола на Доставчика, включително, но не само когато адресът за доставка/плащане е непълен или грешен; при неуспешно плащане, в т.ч. при избор на банков превод за извършване на транзакцията; грешен телефон за връзка с Потребителя, и др.под.;

6. разлики в цвета на стоките на снимките в сайта и „на живо“, поради промяната на цветовите гами при някои екрани/дисплеи.

(3) В случай на проблеми при доставката, причинени от Доставчика, същият носи отговорност за всички възникнали за Потребителя допълнителни разходи. Потребителят заплаща допълнителните разходи в случай, че той е отговорен за възникването им.

VIII. РЕКЛАМАЦИЯ. ОТГОВОРНОСТ. ГАРАНЦИЯ

Чл. 17. (1) Потребителят се задължава при получаването на стоките да извърши проверка за видими дефекти. В случай на открити дефекти, Потребителят има право да направи рекламация на закупени от него стоки до 14 (четиринадесет) дни от получаването и при ненарушен търговски вид на стоките и опаковката чрез ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ, достъпен на интернет сайта на Доставчика, в т.ч. при констатирани липси в продукта, дефекти в продукта, несъответствие с поръчания продукт (изключение са незначителни разлики, в това число – горепосочените възможни различия в цветовите нюанси) и др. под. Ако Потребителят не може своевременно да извърши проверката по предходното изречение и/или да уведоми за дефекти на стоките, те се считат за одобрени. За избягване на съмнение, Доставчикът не носи отговорност в случаите, когато Потребителят не е проверил цялостта на пратката в присъствието на куриера (в случаите, когато такъв се използва за извършване на доставката) и впоследствие установи, че тя е нарушена.

(2) Рекламации се приемат само в писмен вид, придружени с копие от документ за покупка и само въз основа на коректно и изчерпателно попълнен и подписан ПРОТОКОЛ ЗА РЕКЛАМАЦИЯ НА ЗАКУПЕНИ СТОКИ към Доставчика. Рекламации могат да се предявяват на email: [email protected] или на 0877 628 842, както и на място при Доставчика – гр. Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под Еконт Орел).

(3) Повредените стоки, предмет на рекламация, се изпращат на следния адрес за сметка на Потребителя: гр. Разград, ул. „Юмрукчал“ 19А, магазин PlayGame (срещу входа на Т-маркет, под Еконт Орел).

(4) В 14 – дневен срок от датата на получаване на протокола и стоките – предмет на рекламацията, Доставчикът се ангажира да даде становище по рекламацията.

(5) В случай, че рекламацията е призната, стоките – предмет на рекламация могат да бъдат заменени с нови съгласно гаранционните условия на съответния производител/доставчик, а ако това не е възможно, на Потребителя ще бъде издадено кредитно известие за дефектирали стоки.

(6) Ако Потребителят открие скрити дефекти на стоките след срока по ал. 1 по-горе или при нарушаване на търговския вид или опаковката на стоките (всички етикети, стикери и други трябва да са налични върху стоките), той уведомява Доставчика в писмена форма веднага след откриването. Доставчикът се ангажира да даде становище по писменото уведомление в 14 – дневен срок от датата на получаването му.

(7) Всяка повреда на стоки, причинена от неправилната работа от страна на Потребителя, не представлява дефект. Посоченото по-горе се прилага и в случаите на намеса, ремонт или опит за ремонт от страна на Потребителя или всяко неоторизирано трето лице.

(8) Стоките, които се продават чрез електронния магазин www.playgame.bg, са нови и със съответната търговска гаранция, която е предоставена от производителя/вносителя. В случай на гаранционно обслужване на стоката Потребителят се задължава да предостави на Доставчика документа, удостоверяващ плащането, напр. касова бележка, бележка за пощенски паричен превод, извлечение от банков превод или друг документ за извършено плащане.

Чл. 18. Посочените в електронния магазин www.playgame.bg имена на продукти или компании могат да са търговски марки или търговски имена на съответните им собственици. Забранено е използването на която и да е търговска марка, посочена в уебсайта www.playgame.bg без разрешението на нейните собственици.

Чл. 19. (1) Доставчикът, неговите доставчици или трети лица, упоменати в електронния магазин www.playgame.bg, при никакви обстоятелства не носят отговорност за каквито и да са щети (в това число, но не само, щети от пропуснати ползи, от загуба на информация или прекъсване на деловата дейност), произтекли от употребата, невъзможността за употреба или резултатите от употребата на уебсайта www.playgame.bg, други уебсайтове, свързани с този уебсайт или материалите, информацията и услугите в който и да е от тях.

(2) Доставчикът не гарантира, че уебсайтът на електронния магазин www.playgame.bg не съдържа грешки и че достъпът до него е непрекъсваем. При допуснати технически грешки в публикуването на сайта, Доставчикът има правото да откаже изпълнението на поръчката и не дължи каквото и да е обезщетение на Потребителя, освен да възстанови вече заплатените суми от Потребителя, ако има такива.

(3) Доставчикът не гарантира и не носи отговорност за съдържанието на други уебсайтове, към които има връзки от неговия уебсайт, както и за предложените продукти, услуги и други такива в същите сайтове.

IX. ЗАЩИТА НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Чл. 20. (1) Доставчикът предприема всички необходими мерки за защита на личните данни на Потребителя съгласно приложимото право.

(2) Доставчикът приема и обявява на сайта си Политика за защита на личните данни, неразделна част от настоящите Общи условия.

(3) Потребителят се съгласява, че Доставчикът има право да обработва личните му данни, необходими за изпълнение на поръчките в електронния магазин www.playgame.bg и за изпълнението на договора.

Чл. 21. Във всеки момент Доставчикът има право да изисква от Потребителя да се легитимира и да удостовери достоверността на всяко едно от обявените по време на регистрацията обстоятелства и данни.

 

X. ИЗМЕНЕНИЕ И ДОСТЪП ДО ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ

Чл. 22. (1) Доставчикът и Потребителят се съгласяват, че всяко допълване и изменение на тези Общи условия ще има действие спрямо Потребителя от момента на тяхното публикуване на интернет сайта на електронния магазин www.playgame.bg, без да е необходимо изрично уведомяване от Доставчика.

(2) Потребителят се съгласява, че всички изявления на Доставчика във връзка с изменението на тези Общи условия могат да бъдат изпращани на адреса на електронната поща, посочена от Потребителя. Потребителят се съгласява, че електронните писма, изпратени по реда на този член, не е необходимо да бъдат подписани с електронен подпис, за да имат действие спрямо него.

(3) Доставчикът публикува тези Общи условия на интернет сайта на електронния магазин www.playgame.bg заедно с всички допълнения и изменения в тях.

XI. ПРЕКРАТЯВАНЕ

Чл. 23. Настоящите Общи условия и сключения въз основа на тях договор се прекратяват в следните случаи:

1. при прекратяване и обявяване в ликвидация или обявяване в несъстоятелност на една от страните по договора;

2. по взаимно съгласие на страните в писмен вид;

3. едностранно, със 7 - дневно предизвестие от всяка от страните в случай на неизпълнение на задълженията на другата страна;

4. при обективна невъзможност на някоя от страните да изпълни задълженията си;

5. при заличаване на регистрацията на Потребителя в сайта на електронния магазин www.playgame.bg, като в този случай сключените, но неизпълнени договори за покупко-продажба остават в сила и подлежат на изпълнение;

6. при упражняване на право на отказ съгласно чл. 55, ал. 1 от Закона за защита на потребителите, като в този случай се прекратява само договорът за доставка на съответните поръчани стоки, ако правото на отказ от договора е приложимо за съответната категория стоки.

XII. ДРУГИ УСЛОВИЯ

Чл. 24. Доставчикът се задължава да поддрържа на сайта на електронния магазин www.playgame.bg във всеки момент актуална и подробно детайлизирана информация за цени и начин на доставка, методи за плащане и покупка на лизинг в раздели Как да поръчам?, Как да платя? и Как да купя на изплащане?“ или в раздели със сходно наименование и съдържание.

Чл. 25. Ако някоя от разпоредбите в тези Общи условия стане невалидна, причината за нея не засяга валидността на останалите разпоредби.

Чл. 26. Всички спорове, които могат да възникнат от настоящите Общи условия, ще бъдат разрешавани от Комисията за защита на потребителите и от компетентния български съд.

Чл. 27. За неуредените в тези Общи условия въпроси ще се прилага действащото българско законодателство.